Thursday, June 21, 2012

මම පරාද වේවි.

Posted on 
කිසිම හේතුවක් නැතුව හැමදේම අත් ඇරලා යන්න තරම් මට හේතුවක් තිබුනද? නැත්නම් මට නිකම්ම යන්න ඕනකමට මම මෙහෙම  කරනවද? මටම දැන් පැටලිලා ඇයි මම මෙහෙම කරන්නේ කියල..
තීරණයක් ගත්ත මම. නිකම්ම නෙවෙයි. සෑහෙන්න හිතල.. ඒත් දැන් මගේ හිතටම ඒ තීරණේ වෙනස් කරන්න ඕනලු. මට තේරෙන්නේ නෑ ඇයි කියල. මොකද්ද තවත් වෙනස් වෙන්න ඕන..? ඔලුවෙන් හිතල ගත්තු තීරණයක් ඒක. තවත් ඒකෙ වෙනස් කරන්න දෙයක් නෑ. උපරිම වශයෙන් මානසික මට්ටම හොඳට තියෙද්දී ගත්තු තීරණයක් ඒක.. මගේ ජීවිතේ ඉස්සරහ ගැන හිතල ගත්තු තීරණයක්. මම යන්න ඉන්න පාරත් එක්ක., මගේ අරමුණුත් එක්ක සසඳලා ගත්තු තීරණයක්. හිතුමතේටම ගත්තු විකාරයක් නෙවෙයි. ඒත් දැන්………………..
මටම තේරෙන්නේ නෑ ඇයි මේ කියල… කොයි වෙලෙත් හිතෙන්නේ මට ආපහු හිටපු තත්වයට යන්නමයි. අවුරුදු 2 1/2 ක් 3ක් කියන්නේ එච්චරටම ලොකු කාලයක්ද? ඒ පොඩි කාලයක් තුල සිදුවුන, යම්කිසි නොවැදගත් සහ යම්තාක් දුරකට වැදගත්, නමුත් කිසිසේත් අසාමාන්‍ය නොවන හා මා මෙන්ම සාමාන්‍ය ලෝකයේ අනිකුත් මා වැනි පාර්ශවයන්ද, මා මීට පෙර එක්වරක්ද, යම්විටෙක යමෙක් ජීවිතය තුල නිරතුරුවද, මා වැන්නවුන් ඉතා සුළු වතාවන් කිහිපයක්ද, තවත් යමෙක්ට ජීවිතයටම එක් වතාවක්ද මුහුණපාන්නට වන්නාවූ මෙවන් සිද්ධි හෝ සංසිද්ධියක් ගැන., මා විසින් මාගේ මුළු ජීවිතය පුරාවටම ඉසිලීමට නොහැකි නොවන, නමුත් ඉසිලීමට හැකියාවක්ද නොමැති, කැමත්තක්ද නොමැති., වගකීමකට හා පොරොන්දුවකට මා බැඳී සිටිය යුතුද?? මම දන්නේ නෑ.

ප්‍රශ්නයෙන් පැනල යන්න ඕන කමක් නෑ මට.. මට ඕන මේක විසඳ ගන්න. හොඳින්.. හැමෝමටම හොඳ විදියට.. මට ඒක පුළුවන් වෙයිද? මට මගේ හිතටම වහල් නොවී ඒක කරගන්න පුළුවන් වෙයිද? ඔලුවත් හිතත් මගේ ඇතුලේ ඉඳන් උන් උන්ගේ වලියක්.. දෙන්නගෙන් එකෙක්වත් මම කියන දේ තඹේකට මායිම් කරන්නේ නෑ.. උන් උන්ගේ වලි.. තැලෙන්නේ මම.. තීරණයක් ගන්න බැරුව., විකාර වෙලා ඉන්නේ මම..
මට තේරෙනවා දැන්.. උන් දෙන්නගෙන් එකෙක් දිනනකම් මට දිගටම මෙහෙම ඉන්න වෙනවා. එකෙක් දිනනකන් දිගටම මාව මෙහෙම තැලෙයි, පොඩි වෙයි. ඒත් ඉවසන් ඉන්න වෙනවා. එකෙකුට එකෙක් පරාද නොවෙන වලියක උණුහුම් අවසානයක් වෙනකම් මට ඉවසන් ඉන්න වෙනවා. අන්තිමට………….
අන්තිමට දිනන එකා මව වහලෙකුට ගනීවි. ඌට හැටියට මාව නටවාවී.. මට ඌ කියන හැටියට කරන්න වේවි., හරි හෝ වැරදි හෝ..
දෙකෙන් කොයි එක උනත් සිද්ද වෙන්න පුළුවන් කියල මට දැන් තේරෙන එකම එක දෙයක් විතරයි ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ…..
මම පරාද වේවි.

No comments:

Post a Comment

දැනුණු දෙයක්., පහළින් කියන්න.