Thursday, June 21, 2012

කෙටුම්පත් කරළියට


මෙව්වා මම ලියන එව්වාය. මම ලියන බහුබූත, පල්හෑලි කමකට නැති, කිසිවෙකුට වැඩක් නැති එව්වා බව හැබෑය. ඒත් අර කවුරුත් දන්නා කතාව වගේ මම ලියන එව්වා මට හොඳය. මම නරක බව වෙනම කතාවකි. ඒක මෙතැනට අදාළ නැත. අනික මේක කියවන්නටද මොකෙක්වත් නැත. වැඩිපුරම කියවන්නේ මමමය. ඒ හින්දා ගුණදොස් කියා පහරන්නටද කවුරුත් නැත. මම ලියන එව්වා මගේය.
මට ඇත්තේ එ‍ක බ්ලොගයක් පමණක් නොවේය. මහා ගොඩක් ඇත. ඒත් ලියන්නේ එ‍ක එ‍ක ඒවා එ‍ක එ‍ක තැනය. මොනවා හරි එ‍ක තැනකට එකතු කළ යුතුව ඇත. එකමත් එ‍ක තැනක සැඟව තිබූ ලිපි කෙටුම්පත් තොගයක් ළඟදී කරළියට ආවාය. මේ දෙවෙනි පියවරය.
ඔක්කොම එකම තැනකට...

 මෙතුවක් කල් ඒ බ්ලොගයේ තිබුණේ draftsය. නැතහොත් කෙටුම්පත්ය. ලියන්නට යෙදුනු වර්ණනා හැම එකම පස්සෙන් පස්සට එළියට දැම්මේ නැත. ඔක්කොම තිබුණේ කෙටුම්පත් ලෙසමය. අද හිට එය වෙනස් වේ. මොකද මටම වුවද පසුවට කියවන්නට හිතුණු විටෙක බැලීම එපා වේ. හරි හරි… මම මටම මෙහෙම බොරු කියාගන්නා හැටි ෆට්ට කුජීතය. හැබෑ කතාව මේකය. යන්තං කිහිපදෙනක් පමණක් දන්නා මේ බ්ලොගය බලන්නටම කියා කෙනෙකුට දුනිමි. දුන්නේ නිකං ණයක් බේරන්නට වගේය. නමුත් දුන් එ‍ක ගැන හිතේ අහිතක් නැත. එයින් මෙයින් බ්ලොග් කෙරුවාව ගැන පොඩි පිබිදීමක් ඇතිවී ඇත. කෙටුම්පත් ටික එළියට එන්නෙ ඒ ගැම්මෙන්ය.
brace yourselves! posts are coming!

1 comment:

  1. පොර සේ දැම්මාට මහා ලොකු ගොඩකුත් නැත. බලාගෙන ගියාම අවුරුද්දක් විතර තිස්සේ ලියාපු දේකුත් නැති ලෙසක.

    ReplyDelete

දැනුණු දෙයක්., පහළින් කියන්න.